Snart

Det är snart dags för bror och ifk att åka iväg på sin efterlängtade resa. Närmare bestämt till Madrid och spela "pojk VM" för pojkar födda 97 anordnat av wolkswagen.

De började med att köra kval spel här i Sverige och slutade som segrare. Det var först bestämt att tillställningen som volkswagen anordnar skulle befinna sig i Sydafrika som ett förVM till fotbolls VM. Men tyvärr pga säkerheten, så avbokades Sydafrika och Madrid är bokat istället.

De kommer spela mot länder från Europa, Afrika mm. Lär bli en riktigt grym erfarenhet för grabbarna.
Finalen kommer sen att spelas på Reals hemmaplan som förmatch till Reals sista hemma match mot Athletic Bilbao.
Hoppas självklart att dom brorsan och laget når dit, skulle vara riktigt kul.

Jag brukar ofta åka med och kolla på min bror när han spelar, han brukar vilja det. Men denna gång följer jag inte med tyvärr. Han får fixa massor av bilder på C.Ronaldo till mig istället haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0