onsdag

Sitter just nu och tittar på tv med mina syskon, brorsan insisterar på att vi alla ska se på vinter spelen
på kanal 5.
Den väcker minnen till liv, JAG SAKNAR. Jag har var i fjällen för några år sen. 
Måste bara säga att skidresor är mycket underskattade  bland oss syrianer. Ni vet verkligen inte vad ni går miste om. Sure solsemester är mer än underbart, men skidresan ger dig minst lika mycket nöje och avkoppling. Man har sol också om man prickar in rätt datum!
Syskonen sitter och gottar sig med chips och dipp, själv nöjer jag mig med nötter. Oj förlåt menar FRÖN! Några som rätta mig under våran tripp haha.
Ska nog ut och ta en promenad strax, känner att jag behöver andas lite frisk luft.

/ tjejen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0