Paradise hotel

Med tanke på att jag inte har något liv så kollade jag på paradise hotel när den nuvarande säsongen startade. Serien började väl i ett ok tempo men efter det gick det bara utför. Bara en massa gullande och det hände i princip inte ett skit som var intressant.

Sedan, som en blixt från en klar himmel, kom Dalin in i paradiset. En syriansk strippa. Fy fan vad briljant! Det är inte ofta en syriansk tjej vågar gå emot den syrianska strömmen och därför blev jag imponerad direkt. Redan då visste man att skitsnacket bland syrianerna skulle dra igång direkt. Så jag surfade in på ett visst syrianskt community på nätet och fann direkt ett diskussionsämne om denna Dalin. Hora dit, slampa dit, luder hit, kahpe dit osv osv skrev folket. Give me a fucking break. Vill hon strippa och ha sex i tv så ska hon få göra det utan massa skitsnack från guds utvalda befolkning (läs syrianer). Men som vanligt så sprider sig skitsnacket som en löpeld vid minsta lilla "felsteg" genom söder-VärldensBästaStad-tälje och man blir inte förvånad längre.

Sköt er själva istället och fortsätt polera er "perfekta" yta så blir allt så himla mycket bättre. Tack och lov vet man bättre och att det döljs en jävla massa bakom denna fasad som många syrianer bygger upp. När den bubblan väl spricker kommer en och annan få sig ett gott skratt.

När Dalin sedan åkte ut på ett patetiskt sätt (Dödsduell. What the fuck liksom?) så försvann seriens underhållsvärde med cirka 95 % och jag valde då att sluta titta.
Det var dagens tankar. Over and out.
/Sheldon

Kommentarer
Postat av: abri

sheldon din kåtis

2010-01-21 @ 23:04:39
Postat av: Gordon Gecco

Mycket bra skrivet... Syrianer har all psykiska krafter men som jag sa förut jag älskar att få möta dom.

2010-01-22 @ 13:37:16
Postat av: Anonym

alltså.. grejen e såhär: vi syrianer är inte så "kända" eller vad man ska säga, bland svenska folket här i sverige.. vi är inte "dåligt stämplade" av svenskarna om du förstår vad jag menar? typ araber e stämplade av vissa som import terrorister, somalier som bidragstagande arbetslösa 10-barn-i-varje-familj.. osv. sen har vi såklart alla fördomar om iraner, kurder m.m! you get my point? visst, svenska tjejer är också stämplade av många blattar som lösaktiga, dumma i huvudet o så.. men vi syrianer, förutom att va "kända" för köpa fläshiga bilar och jobba som frisörer, har ingen precis stor fördom av svenska folket eller andra blattefolket i övrigt.. men nu har vi ju fått en liten stämpel tack vare dalin.. hon spräckte den perfekta bubblan syrianerna hade byggt upp som allmänheten trodde om oss o då ere självklart att de blir upprörda jag förstår de helt!!



men samtidigt håller jag med dig också på ett sätt.. syrianerna bör ta ett titt på sig själva först innan de säger nåt om nån annan! o dalin får faktiskt göra som hon vill, de e sant.



kram

2010-01-24 @ 17:22:38
Postat av: b

har inte syrianer dåligt rykte? du kanske bara inte väljer att höra den. och jag tror verkligen inte att en tjej kommer förstöra ert rykte heheheheheh.

vart jag bor har syrianerna värst rykte i stan . värst.

2010-01-26 @ 17:01:36
Postat av: anonym

jag måste tyvärr tillägga att du har fel, din patetiska byracka. det är vell från person till person. du kan inte diskriminera folkslag på de viset. bara för en perosn e dålig betyder de inte att alla är fåntratt. hej.

2010-01-31 @ 22:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0