tvspel

Idag har jag gjort ganska mycket här hemma, städade(dammsuga, plockade, diskade mm) och sen så lagade jag mat till min tjockis kusin Sara. Simi joinade oss också efter skolan. Bakade senare, vilket dom missade pga Inter matchen. Som den andra kusinen verkligen inte kunde missa. Gott var det i alla fall !

I alla fall när dom 3 var hemma hos mig bestämde vi oss för att spela tv spel, ps2 eller wii. Vi ville alla vara lika delaktiga, så vi spelade något av brorsans ps2 spel. Det var på liv och död, många smällar utdelades. Kampen i botten striden låg mellan mig, Sara och Ninos. Simon drog ifrån direkt typ, rätt överlägsen. Spelet är rätt fjantigt med vi krigade ändå. Det slutade med att Simon vann, resten spelar ingen roll :P
Det värsta var att vi typ inte visste så mycket om spelet och valde spellängden maraton. Vi spelade i över 2h !
Det trodde vi inte innan, men ingen ville ge upp.

Innan dom drog så spruta Simon halva min parfym flaska i mitt rum :S Det gick inte att andas där inne och gör typ inte fortfarande det trots att jag har haft fönstret öppet och vädrat. Nu har jag i alla fall tänt lite doftljus i rummet och det doftar mycket godare kan jag lova.

Det var en fin kusin kväll vi hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0