Ålder ?

Har alltid vart så negativ i ålderfrågan när det gäller förhållanden.
Har typ alltid tyckt att killen ska vara äldre än tjejen eller lika gamla. Har också sagt alltid att killen får vara max 5år äldre än mig.
Det är väl egentligen inte så stor skillnad kanske om killen är ett år yngre än tjejen. Vet inte riktigt vad jag tycker.
Mer än 1 år(gränsfall 2år) tycker jag verkligen inte att det ska vara, eller ? haha. Riktigt svårt är det.

Allt handlar hur mogna personerna i fråga är och i vilket stadie i livet man är i. Är man äldre har man mycket mera erfarenheter i bagaget att gå efter.
Enligt många jag känner så tycker dom att killen mognar oftast mycket senare än tjejen. Så kan jag med tycka ibland, inte alltid. Finns så många olika personligheter där ute att gå efter.

Vad tycker ni? Äldre eller yngre?
Spelar åldern ens någon roll? Eller är det bara en siffra som många tolkar det...

Dagens funderare.

Kommentarer
Postat av: aaa

vad har ålder med saken att göra? allt handlar om hur mogen man är. det sägs att killar mognar senare, men som med precis allt annat finns undantag. gillar man någon så ska åldern inte vara hindret. förstår inte hur vissa tänker. vem märker skillnad när han är 70 och hon 73? ingen!

2010-05-12 @ 17:48:38
Postat av: hemligt

Bli mogen du först sen kan du prata om ålder...peace out

2010-05-12 @ 19:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0