This weekend :)

Folk har vart hos mig och syrran hela helgen.

Den har vart chill, kusin fyllde år! Grattis igen :)
Har ätits massor av gott och druckit gott. Det blev till och med lite tårta.. Födelsedagsmannen blev yr rätt snabbt hmm..

Vi var hos kusin hela gänget och kollade på INTER. En viss person var väldigt unhappy och fick inte ut sina rätta känslor.

Snoken svävade på moln kan jag lova ! Han fick umgås med sin stora IDOL :p

Vissa av oss hade djiwate till efter kl 3. Fötter blandas alltid in :s Fattar inte varför. Så elaka människor..inga namn nämnda.

1-5 kördes intensivt + matchmaking :P

En viss persons drömmar är för roliga..

Helgens 1 går till personen som säger UFT 10ggr på 1min :p
5an går till ?? Sonis argile kanske?
Aee Får nog återkomma med den..

Kommentarer
Postat av: ska plugga

hahahah.. Aaaaach, mina drömmar är guld

2010-11-09 @ 17:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0