Bio + Stan + Mat

Då kom man hem precis från stan. Var och såg på filmen Valentines day, något jag ångrar massor. Borde sett på Farsan istället och fått mig ett gott skratt.
Innan filmen var vi nere på stan och jag shoppade lite grann. Sen blev det mat på donken, vi satt där ett tag och snackade mest massa skit. Från ingenstans var det en kille som lade sig i och deltog i vår konversation.
Sen kom det fram att även han var syrian som oss.
Eller snarare Polack/Syrian och han föredrog att kalla sig polack, jag frågade direkt vadå skäms du över att vara syrian? Han gav mig ett bra svar, ÄLSKAR SYRIANER!
Killarna var i från Växjö och var här i affärer. De försökte nämnligen sedan lura på oss mobil abonnemang och gjorde reklam för satio och HTC hero.

Juste fick höra en och annan dirty secret idag, shit. HON ÄR GRAVID FÖR I HELVETE HAHAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0