resan

Idag kom jag hem från min underbara resa, riktigt gött att åka iväg faktiskt. Saknar redan tillbaka! Mina resepolare var riktigt sköna, vi hade det underbart och riktigt skojj tillsammans. Vilka minnen, vilket väder, allt var helt enkelt för bra. Så mycket man hinner göra på så kort tid, sjukt är det. Det var lite jobbigt dock med maten, är lite kräsen och jag var inte den ända tack o lov. Vi lyckades ta tag i matbiten och tillslut kunde vi verkligen äta med kärlek och avnjuta några goda måltider.
Är äntligen utvilad nu och mår underbart bra.

SAKNAR BARA TILLBAKA, vilka sköna personer vi träffade under vår tripp.

/ tjejen

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Saaknar tillbaka! :(

2010-02-12 @ 02:04:51
URL: http://akpinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0