Kläder

Här om dagen var jag och syrran i ett köpcentrum. Det blev en del shopping, tills våra ben behövde vila. Vi satte oss på ett fik, pratade lite om allt. Vi kom in på kläder och skor. Vi tittade omkring oss och på de förbi passerande. Det var allt från kostym nissar till rock style. Skokategorin vann converse helt klart, enligt min syster. Hon tyckte att varenda än hade det på sig.

Vad föredrar ni för stil på killar och tjejer?

Jag gillar ganska mycket, det beror på hur personen är som person också.

Detta gillar jag bl a.
Kille: Chinos, converse eller några andra tuffa sneakers och en cool t-shirt.
Kille: Jeans(tajta), skjorta och sneakers.
Kille: Sport klädd, killar som sportar är för heta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0