helgen

Helgen sprang iväg kändes det som.
Någon mer än jag som upplever söndagar väldigt sega och tråkiga? Min söndag har inte vart så tråkig som jag får det att låta, men ändå.
Söndagar är en chill dag ?
Återhämta sig mm.
Känner mig rätt mörbultad :S Vettefan varför..

Jobbade natt i lördags! Det gick rätt bra. Kom hem halv 3, tittade på film. La mig i sängen utan någon lycka..
Hatar mina nätter, dålig ovana har jag att inte kunna sova. Nattuggla som man är. Dags att ändra på, blir många tidiga mornar på jobbet nu i dec. Gäller att ha orken då!

Idag var vi på möbeljakt. Vi hittade nog 2 bra saker, får se om pappa godkänner bara :P

Yeeii imorgon ska vi på bio och se på Harry Potter ! Haha får se om den blir godkänd.

// Nattugglan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0