När ska ni förstå ?

Det finns verkligen vissa människor jag bara inte tål, varför förstår dom inte det? Man ger pikar hit och dit, ignorerar människan i fråga och gör liksom allt för att undvika henne/honom. Men nej, dom bara fortsätter och leker som att vi är bästa vänner och allt är frid och fröjd. Personen jag tänker på nu har en stor tendens att alltid berätta sin livs historia. Dagligen får man höra nya historier, man kan tro att de är tagna ur en fantasi/sagobok ibland. Jag tror inte ens på hälften av det personen kastar ur sig, det skryts massor också. Hur orkar man? Fattar hon/han inte att jag verkligen inte bryr mig för fem öre. Märks det inte att det går in genom ena örat och ut genom det andra?

Träffade mina älskade vänner Sheldon och Snoken idag igen, fan vad roliga dom kan vara ibland. Idag blev det skratt så man tjöt. Hejja magrutor!!
Snoken är liksom nästan alltid på G och får igång Sheldon också, tillsammans har vi i alla fall jävligt skojj.

/tjejen


Kommentarer
Postat av: Siri

Vet hur det känns "/ Har en liknande kompis!

2010-01-21 @ 21:01:29
URL: http://slich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0