Studenten

Många tog studenten förra veckan och här i min älskade stad tar dom studenten nu på torsdag dom flesta. Några av mina vänner tar studenten i år. INga kusiner eller släkt, så jäkla skönt faktikst. Slipper man tänka på det också.

Aee känner mig skit gammal i denna stund, folk tar studenten och jag? Vad gör jag, glideeeeeeeer typ bara runt :P Leker "housewife" för det mesta.
I alla fall, damn vad länge sen det var man sprang ut, vill inte ens skriva vilket år det var haha. Minnen säger jag bara!
Man börjar bli gammal med andra ord, not ! Har ni inte hört den underbara låten FOREVER YOUNG :p
KLockan är mycket, snart vaknar en och en. Men inte JAG för jag ska sussa strax.
KOm hem från jobbet strax innan 3, så jag är jätte pigg! Usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0