30 mars

Idag har jag gjort en snabb tripp till Uppsala, hade lite ärenden kvar där att fixa. Kommer inte sakna Uppsala, kanske lite. Mest min kära underbara gamla sambo :D Men henne träffar jag ändå ofta som tur är! Kommer sakna Uppsala city också, hade några favorit butiker där. Men kan väl alltid ta mig dit ändå.

På vägen hem skickade min underbara kusin sms och ville att jag skulle joina dom. Hade en bit kvar, men åkte direkt till dom från tåget sen. Fick i mig lite mat, har inte haft någon riktigt matlust sen i fredags. Riktigt knas känner jag mig i kroppen.
Vi satt en bra stund i köket och snackade massor, Simi är typ världens roligaste och så söt. Det blev massor av skratt i alla fall. Fast vi skulle vara tysta pga den läskiga kärringen som bor under.

KOllade sen på andra halvlek av Bayern -Man U.
GRATTIS BENJI MIN ÄLSKADE KUSIN !!  DU FYLLDE ÅR IDAG OCH DITT LAG SLOG MAN U :D
Bättre present kunde du inte ha fått.
Saknar Benji och Malek dom bor i Tyskland, men vi ses kanske i sommar ! <3

ps du där ute, sneeeeeeeeelaaaaa hoppa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0