Minnet är kort

Igår lovade jag lilla andy att jag skulle hämta honom från skolan idag och det var nära på att sluta illa.
Vaknade rätt sent imorse, mådde inte så bra. Men sen när klockan blev halv 2 tittade jag av en ren slump på mobilen och kom på SHIIIIT skulle vara utanför skolan nu. Jag klädde på mig och började gå mot skolan, okej jag fick springa. Blev sisådär 15min sen. Ser lillen på skolgården och ropar efter honom. Jag mötte en arg blick! Han skriker på mig du är SEEEEEEN. Stackars liten fick frysa där ute en stund. Men men, sen gick vi hem till mig och myste framför disney channel.

Kom hem nyligen var barnvakt till lillens lillebror ett tag också. Han är bara för goo den ungen.
Vi satt och spelade spel framför datorn och så apade han sig framför kameran som vanligt.
På vägen hem så träffade jag på en kompis och det slutade med att vi hade lite djiwate en stund.

Imorgon har vi mini föreläsning i kyrkan, med en man som sitter inne! Mycket intressant att höra på. Han ska berätta lite om sitt liv och hur han har funnit Gud.
Hoppas vi ses där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0